Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Ρόζ χρώμα....

Σήμερα παραδόξως ξύπνησα με πολύ καλή διάθεση.Αφου έβαλα τέρμα Red Hot Chilli Peppers και χόρεψα σαν το βλαμμένο,έφτιαξα καφέ(ο οποίος μου πέτυχε και μου ανέβασε ακόμα περισσότερο την διάθεση).Σήμερα αγαπητοί bloggers είναι Κυριακή.Δηλαδή σηκωνόμαστε απο τα κρεβάτια μας ότι ώρα γουστάρουμε και κάνουμε οτι γουστάρουμε(αρκει να μην είστε η άτυχη μερίδα ανθρώπων που δουλεύουν Κυριακή)
Το παρακάτω βίντεο είναι για να μας ανέβει εντελώς η διάθεση.Αν και πάλι δεν σας ανέβει,καλέστε την γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης γιατι εγώ σηκώνω τα χέρια ψηλά :)
Χαρούμενη Κυριακή σε όλους!!!

5 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

ειμαι στην ατυχη μεριδα που δουλευει , αλλα το βραδυ εχει 'street party ' το οποιο ξεκιναει απο το απογευμα και κανει περιοδια στο κεντρο της αθηνας για να καταληξει στα προπυλαια ,οπου θα το προλαβω εκει.

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

Μεσημερι Κυριακης ξυπναμε. Ξενυχτιου αποτελεσμα. Διαθεση καλη. Σαββατο βραδυ ολη η Αθηνα ειπε «Ροζα χ2, Ροζαλια, παμε μαζι στη συναυλια (της Μαντονα). Εγω παλι όχι….

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

Εσύ βρε Πέτρο δεν είσουν που θα πήγαινες στο Μαντονάκι?

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

oxi re sy.
pote to pa ayto?
Mipws itan poiitiki adia?

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

οχι μωρέ αυτήν την εντύπωση είχα απλά.Μπορεί να ήταν ψευτικά λόγια ενός ψεύτικου Πετρου ;)