Δευτέρα 22 Σεπτεμβρίου 2008

Big Exit!

Φως μπαίνει απο το παράθυρο αναγκάζοντας με να ξυπνήσω.Τελικά υπάρχει και κάτι χειρότερο απο το ξυπνητήρι.Δεν πειράζει έτσι και αλλιώς πρέπει να ξυπνήσω γιατί δίνω τελευταίο μάθημα.Βάζω τέρμα PJ Harvey και πίνω μια γουλιά καφέ.Ανάβω ένα τσιγάρο.Κάνω σχέδια για την υπόλοιπη μέρα αν και ξέρω οτι δεν εξαρτάται απο μένα.

Σήμερα είναι μια καινούργια μέρα,που ελπίζω οτι θα μου φέρει κάτι διαφορετικό.Το πολύ πολύ να με κουτσουλήσει ένα πουλί ή να πέσει μια γλάστρα στο κεφάλι μου.Δεν μπορώ να πω έτσι σπάει και η μονοτονία της ρουτίνας.Ακούω το This is love της PJ και θέλω να ταυτιστώ.
I can't believe that life's so complex
When I just want to sit here and watch you undress
Μάλλιστα,έτσι σπάει η ρουτίνα.Μόλις συνειδητοποιώ οτι έχω αφήσει το αυγό να βράζει και ανακαλύπτω οτι έχει εξατμιστεί όλο το νερό.Μήπως και αν καώ στον ύπνο μου θα ναι πάλι μια αλλαγή κατάστασης?Θυμήθηκα ένα σκίτσο του Μανιατόπουλου και συνειρμικά σκέφτομαι οτι αν υπάρχει το υπέρτατο on εγώ αισθάνομαι το υπέρτατο off.

Τέλεια!Η ωραία μέρα απο το πρωί φαίνεται...Δεν πειράζει.Θα μου περάσει.Έτσι είναι το στάδιο προσαρμογής όταν αναγκάζομαι να βγω στον "φυσιολογικό" κόσμο...

3 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

καλα αποτελεσματα , και με pj to ξεκινημα τελεια , μην ανησηχεις ολα θα πανε καλα , η μερα ειναι στην αρχη της , προσπαθησε να την χαρεις !!!

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

Χάλια το μάθημα πήγα πήρα θέματα.Κατα τα άλλα όντως πήγε καλά η μέρα.(Δόξα την PJ)

Pink_Fish είπε...

προσωπικά νευριάζω πολύ αν με κουτσουλήσουν πουλιά. Μια φορά θυμάμαι είχε πέσει πάνω στα μαλλιά μου, έβραζα από τσαντίλα! Φιλιά