Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2008

1998 Η μουσική μου ανωριμότητα

Ύστερα απο πρόσκληση της Pink_Fish λέω να σας δείξω και εγώ τι άκουγα εκείνη την εποχή.Τώρα βέβαια είμουν πιτσιρίκι 12 χρονών οπότε που να θυμάμαι τι άκουγα ακριβώς?Πάντως παραθέτω 2-3 tracks που θυμάμαι και τα ακούω ακόμα και τώρα καμιά φορά.

* Faithless - Insomnia (τραγούδι που επηρέασε πολλές μετέπειτα συνθέσεις,εκτός απο τον Φοίβο που απλά τους αντέγραφε... βλ.Δέσποινα Βανδή - Υποφέρω)(είναι επίσης το μόνο μουσικό κομμάτι που μπορεί να ακούσω όταν βγαίνω έξω.Για να έχει κρατήσει η μπογιά του τόσα χρόνια κάτι σημαίνει)


* Prodigy - Breathe (τους είχα ξεχάσει μέχρι σήμερα και λίγο που έψαξα άρχισαν να μου ξανα αρέσουν :P)


* No doubt - Don't speak (Παρόλο τα παρτσακλίστικο και ατάλαντο της Gwen Stefanie αξίζει σαν τραγούδι)



Την πάσα ας την πάρει κάποιος άλλος εγώ κουράστηκα... :P

1 σχόλιο:

Pink_Fish είπε...

Μπράβο! Είδες που ήταν εύκολο με το embed? Insomnia αγαπώ επίσης, κουνιέμαι σαν τρελή όταν το ακούω. Και Prodigy επίσης, ήταν φοβεροί οι άτιμοι. Το Don’t Speak θυμάμαι να το ακούω στο πρώτο ραντεβού μου μ’ ένα ανεκδιήγητο τύπο, γι’ αυτό και το μισώ αυτό το τραγούδι, χα χα! Φιλιά μικρό