Κυριακή 30 Νοεμβρίου 2008

Dry your eyes

Κυριακάτικο πρωινό.Μουντή μέρα και σήμερα.Το σπίτι μου σκοτεινό απο το πατζούρι.Όπως μου αρέσει.

Πήγα εφτιαξα καφεδάκι το οποίο πέτυχα πάρα πολύ,και άνοιξα το msn.Οι ίδιοι και οι ίδιοι.Σε μια κρίση "κοινωνικότητας" τους έπιασα συζήτηση.

Ήταν και ο "προχτεσινός" στο msn.Με ρώτησε τι κάνω και ύστερα απο λίγο αν θέλω να βρεθούμε.Του είπα ευθέως οτι δεν θέλω να ξαναβρεθούμε και συγνώμη για την ταλαιπωρία.

"A friend in need a friend indeed...a friend with weed is better"
μπήκαν στην λίστα οι Placebo.Pure Morning για να ξεκινήσει η μέρα.

Κοιτάω το βραχιολάκι στο χέρι μου.Προχτές όταν ήμουν για καφέ,ένας έγχρωμος κυριούλης απο την Κένυα μου έφτιαξε ένα όμορφο βραχιολάκι με μπλε άσπρη και κόκκινη κλωστή,και μου είπε να το φοράω όταν κάνω σεξ.Το βραχιολάκι το έχουμε το σεξ θα μας λείψει μάλλον.Καλύτερα έτσι.

Ο lost thoughts, light ,love ,life ανάρτησε μια φωτογραφία του όταν ήταν παιδάκι και όταν βλέπω μικρά παιδιά νοιώθω καλύτερα.Κάτι τέτοιες στιγμές θέλω να γίνω μπαμπάς :)

Απο αύριο ξεκινάει και η παράσταση "Αγαπώ,αγαπώ,αγαπω αυτόν τον άντρα",και τα παιδιά θα εμφανίζονται στο Διατηρητέο στην Ικτίνου.Όποιος ενδιαφέρεται παραθέτω πληροφορίες από κάτω.Εγώ θα είμαι εκεί και ελπίζω να σας δω.




Blog Theater απο την θεατρική ομάδα Akazoo . Η παράσταση ξεκινάει απο αύριο.
Ημερομηνίες παραστάσεων:
Δευτέρα 1 Δεκεμβρίου / Πρεμιέρα - Τρίτη 2/12 - Τετάρτη 3/12
Δευτέρα 8/12 - Τρίτη 9/12 - Τετάρτη 10/12
έναρξη 20:30 - τιμές εισητηρίων: 15ευρώ - 10ευρώ (μειωμένο)


πληροφορίες – κρατήσεις: 6932219420

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Εγω γιατι δε σε πετυχαινω ποτε στο msn; Μπες να τα πουμε.

Leviathan είπε...

toulaxiston exeis to braxiolaki :) kalo sou apogeuma!!!

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

α ναι..το βραχιολακι :P
Καλως ήρθες στο μπλογκ μου leviathan :)

the boy with the arab strap είπε...

καλ ατα λενε οι placebo.