Δευτέρα 31 Αυγούστου 2009

Αποκάλυψη ΣΟΚ! Χρηματίστηκε συνδικαλιστής.

(Μιλάει η ατρόμητη συνεργάτης μας, που εισέδυσε στα άδυτα των τραπεζών. Σήμερα μια πρώτη γεύση, πριν από τη μεγάλη αποκάλυψη, για να δώσουμε χρόνο στις εισαγγελικές αρχές να επέμβουν και να συλλάβουν τον επίορκο συνδικαλιστή και τη σατανική χυμώδη ξαδέρφη του)

Η αποστολή μου ήταν να αποκαλύψω το σκάνδαλο , και το γεύμα μετά την παρουσίαση του βιβλίου του πρώην υπουργού Οικονομικών μπορεί να ήταν η καλύτερη ευκαιρία. Έβαλα ένα μαγνητοφωνάκι στην τσάντα , φορούσα ότι πιο τολμηρό αλλά γκλάμουρους, είχα και επιδίωξα να καθίσω στο ίδιο τραπέζι με τον ισχυρό τραπεζίτη , που λίγο πριν είχε παρέμβει στον διάλογο και απαίτησε πολύ πιο σφιχτή δημοσιονομική πολιτική. Για το μέλλον της χώρας, για τα παιδιά μας , που θα τα αφήσουμε υπερχρεωμένα.
Μετά τα πέντε πρώτα ποτήρια ακριβό κρασί, τράβηξα με τόπο την καρέκλα μου ώστε να με έχει περίπου απέναντι του , λίγο πλάγια. Έβαλα το ένα πόδι μου πάνω στο άλλο , τράβηξα προς τα κάτω το ιλιγγιώδες μίνι μου ,δήθεν για να μη φαίνονται όλα , κάθισα λίγο πιο βαθιά , ώστε να είμαι σίγουρη ότι διακρίνεται ακόμα και η αρχή του κορδονιού από το στρινγκ, και η συζήτηση μας έγινε όλο και πιο χαλαρή . Εγώ κοιτούσα τα μάτια του και αυτός κοιτούσε επίμονα το σημείο όπου ενώνονται τα πόδια μου

ΕΓΩ
(δήθεν αδιάφορα) : Πως πάνε οι τράπεζες?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Το καλό είναι ότι ο κόσμος δεν καταλαβαίνει πως λειτουργεί το τραπεζικό και νομισματικό σύστημα , αλλιώς μια φοβερή επανάσταση θα μας έπαιρνε και θα μας σήκωνε όλους. Το πιο πιθανό είναι ότι τώρα θα έπαιζαν μπάλα με τα κεφάλια μας στο Σύνταγμα ή τένις με τα μπαλάκια μου στην Ομόνοια!
ΕΓΩ: (Παριστάνοντας την λίγο πληγωμένη…ως οικονομολόγος και δημοσιογράφος):Τόσοι οικονομολόγοι , τόσοι οικονομικοί συντάκτες , δεν καταλαβαίνουν και δεν ενημερώνουν?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ: (σηκώνοντας τα μάτια του από το χώρισμα και κατεβάζοντας τα αμέσως) : Τι να καταλάβουν , γλυκό μου? Η οικονομία που διδάσκονται στα πανεπιστήμια δεν μιλάει ποτέ καθαρά για τα βασικά και τα στοιχειώδη του οικονομικού συστήματος. Ξεκινάει από ένα πολύπλοκο «μετά». Οπότε το πιο σημαντικό που μπορεί να κάνει ο καλύτερος από αυτούς , από τις ορδές ηλιθίων που ξεφουρνίζουν κάθε χρόνο τα πανεπιστήμια , είναι να εξηγήσει την «επιστημονικά» επόμενη μέρα γιατί έκανε λάθος την προηγούμενη.(Μοιάζει διεγερμένος , θέλει να παίξει μαζί μου το παιχνίδι με την αθώα κοπέλα που δεν ξέρει τίποτα και του σοφού κυνικού άντρα που της εξηγεί. Δεν έχω να χάσω τίποτα και μπαίνω στο παιχνίδι):
ΕΓΩ: (λίγο αθώα,λίγο ειρωνικά): Τι είναι το Ευρώ?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ: Νόμισμα
ΕΓΩ: Και τι είναι νόμισμα?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Μια απλή σύμβαση μεταξύ ανθρώπων που συμφωνούν να την αποδέχονται.
ΕΓΩ: και σε τι χρησιμεύει το νόμισμα?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Υποκατέστησε την παλιά άμεση ανταλλαγή εμπορευμάτων.
ΕΓΩ: Ποια είναι η ονομαστική αξία ενός νομίσματος?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Ο αριθμός που γράφει πάνω στα μεταλλικά ή στα χάρτινα νομίσματα.
ΕΓΩ: Και η πραγματική αξία ενός νομίσματος?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Μόνο το κόστος εκείνου που το εξέδωσε : το υλικό και τα έξοδα κατασκευής.
ΕΓΩ : Ναι , αλλά σε κάτι μεταφράζεται η αξία ενός νομίσματος. Σε κάποιο απόθεμα πρέπει να αντιστοιχεί.
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Που ζεις , κοριτσάκι μου? Η ιστορία ότι τα εθνικά νομίσματα πρέπει να είναι ανά πάσα στιγμή μετατρέψιμα σε κάτι , σε χρυσό , τελείωσε οριστικά στις 15 Αυγούστου του 1971 επί προεδρίας Νίξον … Αλλά τι σου λέω τώρα , μωρό μου? Εσύ γεννήθηκες 15 χρόνια μετά… Ακόμα κι όταν μετατρέπονται σε δολάρια , το δολάριο δεν μετατρέπεται σε τίποτα. Δεν αντιστοιχεί με τίποτα . Όσα Γιούρα μας καπνίζει εκδίδουμε.
ΕΓΩ: Ποιος τα εκδίδει και που τα δίνει?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Οι Κεντρικές Εθνικές Τράπεζες , υπό τον έλεγχο της Κεντρικής Ευρωπαϊκής Τράπεζας , και τα δανείζουν στις κυβερνήσεις. Με τόκο!
ΕΓΩ : Ναι , αλλά οι Κεντρικές Εθνικές Τράπεζες στην Ευρώπη είναι κρατικές?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Ποιος σου το είπε? Σε ιδιώτες ανήκουν , αλλά το μετοχικό τους καθεστώς παραμένει συνήθως σκοτεινό. Πρόσφατα μετά από πιέσεις , η Κεντρική Τράπεζα Ιταλίας δημοσίευσε το ιδιοκτησιακό της καθεστώς στην ιστοσελίδα της (www.bancaditalia.it). Κατά το 95% ιδιώτες , ενώ αφήνουν κι ένα 5% άγνωστο! Και οι κεντρικές εθνικές τράπεζες , συναποτελούν, σε ανάλογα με τις χώρες-μέλη ποσοστά, την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα.
ΕΓΩ: Οπότε?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Οπότε στ’αρχίδια τους – συγνώμη, μωρό μου! – οι πολίτες , οι δήθεν θεσμοί , η δήθεν εκτελεστική εξουσία. Στ’αρχίδια τους κυριολεκτικά. Αυτοί να κερδίσουν , αυτοί να αποφασίζουν , αυτοί να κυριαρχούν . Το υποτιθέμενο Δημόσιο Χρέος, χρέος προς τράπεζες ουσιαστικά , είναι μια πίπα. Αλλά η μεγαλύτερη πίπα ( γινόταν όλο και πιο αθυρόστομος , το μάτι του θόλωνε και ένας λεκές άρχισε να διαφαίνεται ψηλά στο παντελόνι του) είναι ότι δεν μπορούν να κάνουν κοινωνικές παροχές από έλλειψη χρημάτων. Είναι σαν να λένε ότι ένας μηχανικός δεν μπορεί να κάνει δρόμους από έλλειψη χιλιομέτρων!
ΕΓΩ: Για σταθείτε! Πόσο κοστίζει ένα νόμισμα?
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ : Το μεταλλικό νόμισμα κοστίζει περίπου 15 εκατοστά του Ευρώ (μέταλλο και έξοδα επεξεργασίας) και το κάθε χαρτονόμισμα κοστίζει περίπου 3 εκατοστά του Ευρώ. Η αξία του είναι 0,03 Ευρώ και οι τράπεζες το δανείζουν στο κράτος στην ονομαστική του αξία: 100 Ευρώ, ας πούμε . Και με τόκο , που η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα καθορίζει όπως της γουστάρει. Στις τράπεζες κοστίζει 0,03 Ευρώ , βάζουν ονομαστική αξία 100 Ευρώ και το δίνουν στο κράτος περίπου 102,5 Ευρώ . Η ονομαστική αξία μείον το κόστος κατασκευής είναι χοντρικά κέρδος τους!
ΕΓΩ : Σοβαρά?!!
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ: Σοβαρότατα! Η σημερινή δημιουργία του χρήματος ex nihilo (έριξε ένα λατινικό να με εντυπωσιάσει), από το μηδέν δηλαδή, είναι ολόιδια με τη δημιουργία χρήματος από τους παραχαράκτες. Οι στόχοι και τα αποτελέσματα είναι τα ίδια. Η μόνη διαφορά είναι τους ανταγωνιστές μας παραχαράκτες τους κυνηγάνε , ενώ εμείς κρατάμε στα χέρια μας όλη την οικονομική πολιτική. Κι εγώ ελπίζω να κρατήσω στα χέρια μου εσάς , μετά τη δεξίωση. (το μάτι του γυάλιζε από το αλκοόλ κι από αρρωστημένο πόθο)
ΕΓΩ:…
ΤΡΑΠΕΖΙΤΗΣ: Η ουσία είναι αυτή . Μην μπερδεύεσαι με τις λεπτές ισορροπίες, τις συγκρούσεις, τα εκατομμύρια υπολογισμούς που ακολουθούν την ουσία . Αυτοί που κερδίζουν ξέρουν τελικά να τα βρίσκουν . Ένα ολόκληρο δίχτυ , πλεγμένο με γελοίες θεωρίες υπεροχής , χειρότερες από τις ναζιστικές, και με δεσμούς αίματος , πραγματικού αίματος , κρατάει τον πλανήτη υποτελή. Το θέμα είναι να μην αποκαλυφθεί η ουσία . Όσο τα μπερδεύουν οι οικονομολόγοι και οι οικονομικοί συντάκτες , τόσο το καλύτερο . Για εμάς . Αλλά και για εσάς , που θα έχετε να λέτε χρόνια ότι κοιμηθήκατε με έναν γέρο τραπεζίτη . Ενώ , αν κοιμόσασταν με ένα παίδαρο παραχαράκτη , θα κρατούσατε τη γλυκιά ανάμνηση για τον εαυτό σας , Την ίδια δουλειά κάνουμε, αλλά εγώ είμαι γκλάμουρους . Δεν είμαι μωρό μου?
ΕΓΩ : Είστε.

Άπλωσε το χέρι προς το μέρος μου. Φοβήθηκα ότι πήγαινε να ανοίξει την τσάντα μου , γιατί κατάλαβε ότι είχα μαγνητοφωνάκι . Μπήκα ναζιάρικα ανάμεσα σε αυτόν και την τσάντα μου και τελικά μου έπιασε το στήθος. Έκανα ότι μου άρεσε και τον ακολούθησα όλο το βράδυ . Ήταν καλή πηγή . Μπορεί σήμερα να μου είπε αδιάφορα πράγματα και να μην μου αποκάλυψε κάποιο σοβαρό σκάνδαλο , αλλά εγώ σκόπευα να τον ρωτήσω για τον συνδικαλιστή που δανειοδοτήθηκε παράνομα , μέσω της κυβερνητικής ξαδέρφης του , που διέφθειρε με τα θέλγητρα της τον υποδιευθυντή του υποκαταστήματος Άνω Λιοσίων ,στέλεχος της αντιπολίτευσης. Αυτό είναι σκάνδαλο . Ποιος χεστηκε για το πώς λειτουργούν οι Κεντρικές Τράπεζες?

Αναδημοσίευση απο Βαβέλ , τεύχος 234

3 σχόλια:

the boy with the arab strap είπε...

εχω πολλα χρονια να διαβασω βαβελ,
πρεπει ολος ο κοσμος να παρει δανεια και να μην πληρωσει τιποτα , να γινει χαμος .

Μεθυσμένη Καρδιά είπε...

Εχει τουλάχιστον δυο χρόνια να βγάλει τεύχος.Αν μπορούσε ο κόσμος να συσπειρωθεί για να γίνει κατι τέτοιο,θα συσπειρωνόταν και σε άλλα πράγματα.Αυτό δεν αλλάζει.

Unknown είπε...

Ας δωσω κι εγω το ψαγμενο (μη χεσω) στιγμα μου.

Λεει ο,τι λεει και το ιστοριακι απο Βαβελ, αλλα με γαματο animation:P


http://video.google.com/videoplay?docid=-2550156453790090544#


:)